စာအုပ္ေလးဆိုတဲ့အတိုင္း မ်ိဳးစံုေသာ စာေတြကို ေရးသားထားပါတယ္.........

Monday, September 7, 2009

ျမတ္စြာဘုရား၏ ဂုဏ္ေက်းဇူးေၾကာင့္သာလွ်င္........

ကြ်န္ေတာ္တို႔ ငယ္ငယ္တုန္းက ကြ်န္ေတာ္ အသက္ ၄ ႏွစ္သားေလာက္ထိ သထံုျမိဳ႕မွာေနခဲ့ပါတယ္။ အဲ့ဒီတုန္းက အိမ္မွာ အေမရယ္ အစ္ကိုရယ္ ကြ်န္ေတာ္ရယ္ သားအမိသံုးေယာက္ တည္းေပါ့။ သထံုက ဘင္လိႈင္ဆိုတဲ့ ရပ္ကြက္မွာေနတာေပါ့။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အိမ္ေဘးနားမွာက ဗ်တ္၀ိ ဗ်တၱ နတ္နန္းဆိုတာရွိတယ္။ ဗ်တ္၀ိ ဗ်တၱ ဆိုတာသိၾကမွာပါ ရာဇ၀င္ထဲမွာ ပါပါတယ္။ အိမ္မွာပံုမွန္အားျဖင့္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သားအမိသံုးေယာက္ပဲ ေနတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလမွ အစ္မတို႔ အေဒၚတုိ႔က လာေနေပးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အေမက မနက္မိုးလင္းရင္ ဘုရားရွိခုိးျပီး ေမတၱာပို႔တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကိုကိုလည္း ညအိပ္ရာ၀င္ရင္ ဘုရားရွိခိုး ခိုင္းတယ္။ အစ္ကို ေက်ာင္းပိတ္ရက္ ဆိုရင္ ညီအစ္ကိုေတြကို ပုတီးပါစိတ္ခိုင္းတတ္တယ္။ ပုတီးကို အပတ္ ၁၂ ပတ္ထိပံုမွန္စိတ္ခိုင္း တတ္တယ္။ မျပီးရင္ ကစားတာတို႔ဘာတို႔ မလုပ္ခိုင္းဘူး။ အေဖကေတာ့ ပုတီးေတြဘာေတြ မစိတ္ဘူး။ အေဖက ၀ိပႆနာ အားထုတ္တယ္။ အခုေနာက္ပိုင္းေတာ့ အေမလည္း ၀ိပႆနာပဲလုပ္ပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္လည္း တစ္ခါတစ္ေလ တရားေတြဘာေတြထိုင္တတ္ပါတယ္။ ပုတီးလံုး၀ မစိတ္ေတာ့ပါဘူး။ တရားအေၾကာင္းေတြ ေရာက္ကုန္ျပီေရာ။ ကဲကဲ... ကြ်န္ေတာ္တို႔ သထံုမွာေနတဲ့ အိမ္က အက်ယ္ၾကီး အိမ္၀န္းထဲမွာလည္း သရက္ပင္ေတြ အမ်ားၾကီး ရွိတယ္။ ေနာက္ျပီး အိမ္သာေတြဘာေတြသြား ရင္လည္း အိမ္ေနာက္ဘက္မွာ အေ၀းၾကီးသြားရတယ္။ ၀န္းကအက်ယ္ၾကီးဆိုေတာ့။ နယ္က အိမ္ကေတြက ဒီလိုပါပဲ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို အေမက ည ၈ နာရီခြဲဆို ညီအစ္ကို ႏွစ္ေယာက္စလံုးကို ရႈးရႈးလိုက္တည္တယ္။ ဘာလို႔လည္း ဆိုေတာ့ ၉ နာရီဆိုပံုမွန္အိပ္ယာ ၀င္ရတာမို႔ပါ။

တစ္ညက်ေတာ့ ဘာကြ်န္ေတာ္တို႔ အဘြားအိမ္ကို သြားျပီး ျပန္လာတာ ေနာက္က်သြားတယ္။ ည ၇ နာရီခြဲေလာက္မွ အိမ္ကို ျပန္ေရာက္က်တယ္။ အေမလည္း အိပ္ရာ၀င္ခါနီးကြ်န္ေတာ္တို႔ ကို ဘုရားရွိခိုးခိုင္းတယ္။ ျပီးေတာ့ ရႈးရႈးတည္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ကလည္း အစ္ကိုေတြနဲ႔ ကစားလာတာဆိုေတာ့ ပင္ပန္းျပီး အရမ္းအိပ္ခ်င္ေနေတာ့ အေမရႈးရႈးတည္ျပီး တာနဲ႔ အေမ့ေဘးနားမွာ ၀င္ေခြျပီး အိပ္ေနက်ေရာ။ အစ္ကိုကေတာ့ စာက်က္ေနေသးတယ္။ အေမက ကြ်န္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကို အလည္မွာေနျပီး ဘုရားရွိခိုးေနတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က အေမ့ ဘယ္ဘက္မွာ ေကြးျပီး အိပ္ေနတာေလ။ အစ္ကိုကေတာ့ ညာဘက္မွာ ေက်ာင္းစာအုပ္ကို မ်က္ႏွာေပၚေမွာက္ျပီး အိပ္ေပ်ာ္ေနေရာ။ ည ၈နာရီခြဲေလာက္က်ေတာ့ မိုးေတြ သည္းလာပါေရာ။ မိုးက သည္းခ်က္က ေၾကာက္ဖို႔ေတာင္ေကာင္းပါတယ္။ မိုးၾကိဳးေတြကလည္း ပစ္ပါတယ္။ အရမ္းကို ေၾကာက္ဖို႔ေကာင္းေလာက္ ေအာင္ကို ပစ္တာပါ။ အေမကေတာ့ ဘုရားရွိခုိးျပီး လို႔ ေမတၱာပို႔ေနပါျပီ။ အေမဘုရားရွိခိုးျပီး ေမတၱာပို႔ျပီးေတာ့ ၉ နာရီ ေလာက္ရွိေနပါျပီ။ အဲ့ဒီအခ်ိန္က်မွ အိမ္ထဲကို ဓာတ္မီးေတြနဲ႔ ၀ိုင္းထိုးလာၾကပါေရာ။ ျပီးေတာ့ အေမ့နာမည္ကို ေခၚလိုက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ နာမည္ေတြကို ေခၚလိုက္နဲ႔။ လူေတြက အိမ္ေပါက္၀ကေနျပီးေတာ့ ပဲေအာ္ေနၾကပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း လန္႔ႏိုးျပီးေတာ့ အေမဘာျဖစ္လို႔လည္း မသိဘူးဆိုျပီး ညီအစ္ကိုႏွစ္ေယာက္ အိပ္ခ်င္မူးတူးနဲ႔ အေမနဲ႔ အတူတူ အျပင္ထြက္ၾကည့္ေတာ့ မွ အားလံုးက ေတာ္ေသးတာေပါ့။ ငါတို႔အားလံုးက နင္တို႔ သားအမိေတြေတာ့ သြားျပီလို႔ထင္ေနတာဆိုျပီးေျပာၾကတယ္။ အေမကလည္း ဘယ္ကိုသြားရမွာလည္း ခရီးသြားစရာမွမရွိတာ ဆိုျပီး ေျပာပါတယ္။ ျပီးေတာ့မွ အိမ္နီးခ်င္းအားလံုးက နင္တို႔ အိမ္အေနာက္ကိုလည္း ၾကည့္ဦးဆိုျပီး ၾကည့္ခိုင္းေတာ့မွ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သားအမိေတြ လန္႔သြားရပါေရာ။အိမ္ေနာက္ေဖး မီးဖိုေခ်ာင္တစ္ခုလံုးက သရက္ပင္ၾကီးပိလို႔ ျပားခ်က္ေနျပီ။ ေနာက္ျပီး သရက္ပင္ရဲ့ ကိုင္းတစ္ကိုင္းကလည္း သံနဲ႔ရိုက္သလို အိမ္ေနာက္ေဖး မီးဖိုေခ်ာင္ကို စိုက္၀င္ေနတာ။ အေမဆုိ ကံေကာင္းလို႔ ကံေကာင္းလို႔ ဆိုျပီးေတာ့ကို ေျပာေနတာ။ အိမ္နီးခ်င္းအားလံုးကလည္း နင္တို႔ ဒီေလာက္ၾကီးေတာင္ မသိဘူးလား။ ငါတို႔အားလံုးက နင္တို႔ အသံလံုး၀မၾကားလို႔ ထြက္လာၾကည့္ၾကတာ။ အားလံုးလည္း အံ့ၾသလို႔။ အေမကေတာ့ ေျပာတယ္။ တကယ္ကို ဘာအသံမွမၾကားတာ သိေတာင္မသိလိုက္ဘူးဆိုျပီး ေျပာတာ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း သိကိုမသိတာပါ။ အိမ္နီးခ်င္းေတြက ပိုေတာင္အံ့ၾသသြားၾကေသးတယ္။ ဒီေလာက္ အပင္ၾကီး လဲတာေတာင္ မသိပဲေနတယ္ဆိုျပီးေတာ့ေလ။ အေမကေတာ့ အခုထိေျပာတုန္းပဲ ျမတ္စြာဘုရားရဲ့ ေက်းဇူးေၾကာင့္ ငါတို႔ သားအမိေတြဘာမွမျဖစ္တာ ဆိုျပီး။ တကယ္လည္းဟုတ္ပါတယ္။ အေမရဲ့ ေန႔တိုင္း ဘုရားရွိခိုး ေမတၱာပို႔ေနတဲ့ အက်ိဳးေၾကာင့္ကြ်န္ေတာ္တို႔ ဒီလိုမ်ိဳးအခုထိ အသက္ရွင္ေနႏိုင္ၾကတာပါ။ အဲ့ဒီတုန္းကတည္းက စျပီး ကြ်န္ေတာ္ ဗုဒၶဘာသာကို တကယ္ ႏွစ္၀င္ ျမတ္ႏိုးစြာနဲ႔ ကိုးကြယ္တာပါ။ ဗုဒၶဘာသာ၀င္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ရတာကိုလည္း ဂုဏ္ယူပါတယ္။ ဗုဒၶျမတ္စြာ ကိုလည္း စိတ္ထဲမွာ ရိုေသေလးျမတ္စြာ ၾကည္ညိဳမိပါတယ္။

ကိုလင္း

No comments:

Post a Comment