စာအုပ္ေလးဆိုတဲ့အတိုင္း မ်ိဳးစံုေသာ စာေတြကို ေရးသားထားပါတယ္.........

Saturday, August 1, 2009

ပရုတ္ဆီ

ကြ်န္ေတာ္တို႔ မိသားစုမွာ အေမ၊ အေဖ၊ နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကို ႏွစ္ေယာက္ရွိတယ္။ မိသားစု အေနနဲ႔ဆို ေလးေယာက္ေပါ့။ အေဖက ကြ်န္ေတာ္ ငယ္ငယ္တည္းက စလံုးမွာ အလုပ္သြားလုပ္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သားအမိ သံုးေယာက္ပဲ ျမန္မာမွာေနတယ္။ အစ္မ၀မ္းကြဲ တစ္ေယာက္ကို ေတာ့အိမ္မွာ ေခၚထားတာေပါ့။ အေမက ကြ်န္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကုိ ကိုအရမ္းခ်စ္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ပ်က္စီးမွာ စိုးလို႔ အလိုမလိုက္ဘူး။ အျမဲတမ္း တစ္ခုခုဆို ရိုက္တယ္။

အေမက ကြ်န္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကို ကိုငယ္ငယ္က ည၉ နာရီထိပဲ ကစားခြင့္ေပးတယ္။ ၉ နာရီထက္ေက်ာ္ရင္ အိမ္တံခါးပိတ္ထား မယ္တဲ့။ တစ္ေန႔ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကို ကစားတာ အခ်ိန္လြန္သြားတယ္။ ညဆယ္နာရီမွ သတိရျပီး အိမ္ကို သြားၾကည့္ေတာ့ အေမက တံခါးကို ေသာ့ခတ္ထားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ကို လံုး၀တံခါး မဖြင့္ေပးဘူး။ ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း အိမ္ေပါက္၀ မွာ တံခါးေလးကို မွီျပီး ထိုင္ေနရင္း ကစားလို႔ ပင္ပန္းတာနဲ႔ အိပ္ေပ်ာ္သြားတယ္။ အဲ့ဒီအခ်ိန္မွာမွ ဦးေလးနဲ႔ အေဒၚေရာက္လာျပီး အေမ့ကို တံခါးဖြင့္ ေပးဖို႔ အတင္းေျပာေတာ့မွာ အေမက တံခါးကို ဖြင့္ေပးတယ္။ ျပီးလည္း ျပီးေရာ ေဒါသထြက္ျပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ရိုက္ပါေလေရာ။ အရိႈးရာေတြ ဆိုတာမနည္းပဲ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ငိုသံၾကားေတာ့ အိမ္ေဘးနားက ဘြားဘြား ကလာျပီး အရိႈးရာေတြကို ပရုတ္ဆီလာလိမ္းတယ္။ ဘြားဘြားၾကီးက ကြ်န္ေတာ္တို႔ ညီအစ္ကို ကိုအရမ္းခ်စ္တယ္ေလ။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ငိုေတာ့ ဘြားဘြားၾကီး ကလည္း ငိုတာေပါ့။ အေမ့ကိုလည္း ကေလးေတြကို ရိုက္ရပါ့မလားဆိုျပီး ေျပာေျပာျပီး ကြ်န္ေတာ္တို႔ကို ေဆးလိမ္း... ကြ်န္ေတာ္တို႔လည္း နာေနေတာ့ ေဆးလိမ္းတာကို ခံျပီး ရိႈက္ေနၾကတယ္။ ၅ မိနစ္ေလာက္လည္း ေနေရာ ပရုတ္ဆီက ပူလာေရာ။ အဲ့က်မွာ မ်က္ရည္ပို၀ိုင္းရေတာ့တာေပါ့။ ဘာလို႔ လည္း ဆိုေတာ့ အေမက ေပါင္ေတြ၊ ေျခသလံုးေတြကို ရိုက္တာဆိုေတာ့ ဘြားဘြားၾကီးက အကုန္လိမ္းေပးတာေလ... အဲ့ဒီမွာ ဂ်ိဳးေတြကိုလည္း ထိမိေတာ့သြားေရာေပါ့။ ညီအစ္ကိုႏွစ္ေယာက္ ေရခ်ိဳးခန္းထဲမွာ ဆပ္ျပာနဲ႔ တိုက္ေရနဲ႔ေဆး လုပ္ရေတာ့ တာေပါ့။ ဒါေပမယ့္ ဘယ္ေပ်ာက္မလည္း ပရုတ္ဆီပဲ.. အဲ့ဒီထဲကေၾကာက္သြားတာပဲ ပရုတ္ဆီကို။

Peace
လင္း

No comments:

Post a Comment